۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
سهم ۶۰ درصدی تسهیلات اعطایی وپاسار در اختیار بخش «مرابحه»

درآمدی که بانک پاسارگاد از محل تسهیلات اعطایی در این دوره ماهانه کسب کرد ۸ هزار و ۷۲۸ میلیارد تومان بود.

به گزارش بیدار بورس، بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که از محل تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و کارمزد شناسایی کرد مبلغی برابر با ۹ هزار و ۳۰۸ میلیارد تومان بود. عمده‌ترین درآمدی وپاسار در مردادماه متعلق به تسهیلات اعطایی بود.

میزان درآمد ماهانه بانک پاسارگاد در مردادماه در مقایسه با تیرماه رشد ۲ درصدی را تجربه کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد افزایش ۲۸ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی بود. همچنین محموع درآمد تجمیعی این بانک نیز رشد ۳۶ درصدی را تجربه کرد.

سهم ۶۰ درصدی تسهیلات اعطایی وپاسار در اختیار بخش «مرابحه»

درآمدی که بانک پاسارگاد از محل تسهیلات اعطایی در این دوره ماهانه کسب کرد ۸ هزار و ۷۲۸ میلیارد تومان بود. از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مجموع درآمد تجمیعی این بانک از محل تسهیلات اعطایی به ۴۷ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان رسید.

بانک پاسارگاد به میزان تسهیلات اعطایی که به ثبت رساند و میزان سود سپرده‌ سرمایه‌گذاری ۹ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومانی که در این بازه زمانی پرداخت کرده به تراز ماهانه منفی ۷ درصد رسید.

در پایان گفتنی است که بانک پاسارگاد بیشترین میزان درآمدی که از محل تسهیلات اعطایی شناسایی کرد مربوط به بخش مرابحه با ۵ هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان بود که سهم ۶۰ درصدی از درآمدهای تسهیلات اعطایی را به خود اختصاص داده بود.

کد خبر 38295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =